Εκπαίδευση ΙΙ

Ενότητες

Ενότητα 5: Νεότερες θεωρητικές προσεγγίσεις

Εικόνα του αριθμού 5Νεότερες θεωρητικές προσεγγίσεις: Σενάρια διδασκαλίας.Το μάθημα αυτό έχει ως σκοπό τη θεωρητική κατάρτιση των συμμετεχόντων σε θέματα σχετικά με την έννοια του «Σεναρίου» και την αξιολόγησή του. Έτσι, οι εκπαιδευόμενοι θα προσεγγίσουν εννοιολογικά τον ορισμό του σεναρίου και τα χαρακτηριστικά του, καθώς και τα δομικά του συστατικά. Επιπλέον, θα συζητήσουν την αξιολόγηση ενός σεναρίου  ως προς τη διαδικασία υλοποίησης, τα εργαλεία καθώς και την προσαρμογή και την  επεκτασιμότητα αυτού.

Λέξεις κλειδιά: σενάρια, δομή σεναρίου, προστιθέμενη αξία σεναρίου, καινοτομίες σεναρίου, πλαίσιο εφαρμογής σεναρίου, δραστηριότητες & ροή δραστηριοτήτων, κοινωνική ενορχήστρωση

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό σενάριο για φυσικές επιστήμες (DOC)
Σενάριο φυσικών επιστημών (DOC)
Tα σενάρια και οι προδιαγραφές τους (PDF)
Σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό σενάριο για φυσικές επιστήμες (PDF)
Σενάριο φυσικών επιστημών (PDF)
Εκπαιδευτική πρόταση - Άτυπη Εκπαίδευση (PDF)
Τα σενάρια και οι προδιαγραφές τους (DOC)

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Εκπαιδευτική πρόταση - Άτυπη εκπαίδευση (DOC)
Acid rain (PDF)
Colony collapse disorder (PDF)
Acid rain (PPT)
Colony collapse disorder (PPT)
Βουτιά στην ατμόσφαιρα (DOC)
Βουτιά στην ατμόσφαιρα (PDF)
Εργασία Εκπαίδευσης (PDF)
Εργασία εκπαίδευσης (DOC)
Σενάριο Άτυπης Εκπαίδευσης (PDF)
Σενάριο Άτυπης Εκπαίδευσης (DOC)