Η Διδακτική των Μαθηματικών ως επιστημονικός κλάδος. Ορισμοί: έρευνα, Επιστημολογία, Φαινομενολογία–Εθνομεθοδολογία–Συμβολική αλληλεπίδραση. Επιστημολογία και ΔΜ, ο ρόλος της Θεωρίας, εξέλιξη της ΔΜ. Στροφή στην έρευνα και εξέλιξη των θεωρητικών πλαισίων. Η τάξη των μαθηματικών ως πεδίο έρευνας. Κύρια χαρακτηριστικά της ποιοτικής έρευνας στη ΔΜ, κριτήρια Killpatrick.
Σημειώσεις | ||
Η Διδακτική των Μαθηματικών ως επιστημονικός κλάδος (PDF) | ||
Quality of research in Mathematics Education (PDF) | ||
Στροφή στην έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών (PPT) | ||
Η Διδακτική των Μαθηματικών ως επιστημονικός κλάδος (PPT) | ||
Quality of research in Mathematics Education (PPT) | ||
Στροφή στην έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών (PDF) | ||
Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις | ||
Απαιτήσεις για δημοσίευση σε διεθνές περιοδικό του χώρου (Μέρος Α) Στόχοι – Θέματα – Ποιότητα. Περιοδικά στο χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών. |
||
Απαιτήσεις για δημοσίευση σε διεθνές περιοδικό του χώρου (Μέρος Β) (Συνέχεια). Παρουσίαση εργασίας φοιτητή: "Beyond face value: Assessing research in Mathematics Education", J. Kilpatrick. |
||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "How do theories influence the research on teaching and learning limits of functions?", C. Bergsten. |
||
Συζήτηση άρθρου Άρθρο: "Universal and existential mathematical statements - Secondary school teachers' responses", R.Barkai, T.Dreyfus, D.Tirosh and P.Tsamir. |
||
Κριτήρια έρευνας Ο ρόλος των επιστημολογικών επιλογών των ερευνητών. |
||
Ποιότητα έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών Επιστημολογικές διαφορές και δυναμική διάσταση της ποιότητας της έρευνας στη ΔΜ. Θέματα ποιότητας της έρευνας. Ο ρόλος των θεωριών στην έρευνα και την πρακτική. Παράδειγμα της μεθοδολογικού μέρους ενός άρθρου: ανάλυση δεδομένων. |
||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "Discourses of power in Mathematics education research: concepts and possibilities for action", P.Valero. |
||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "Introducing the concept of convergence of a sequence in secondary school", M.Przenioslo. |