Στο πλαίσιο των διαθεματικών προσεγγίσεων παρουσιάζεται ένας θεωρητικός προβληματισμός για τη διαθεματικότητα και εξετάζονται: Λογοτεχνία και Γραπτή Γλώσσα, Λογοτεχνία και Μαθηματικά, Λογοτεχνία και Φυσικές Επιστήμες.
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Εισαγωγή στον γραμματισμό (Υλικό προς μελέτη)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2003). Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία: Η συμβολή τους στην κατάκτηση του γραμματισμού. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 33, 8-13.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2008). «Μάθε παιδί μου γράμματα»: Εισαγωγή στο γραμματισμό και παιδικό βιβλίο (σελ. 23-36). Στο Δ. Πολίτης (Επιμ.) Λογοτεχνικό Βιβλίο και Σχολείο: Πρακτικά Ημερίδας. Παπαδόπουλος.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Αλφαβητάρια (Παρουσιάσεις)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Αλφαβητάρια (Υλικό προς μελέτη)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2007). Ο όπως Οδυσσέας και Φ όπως Φίλιππος: Δημιουργώντας τα αλφαβητάρια του νηπιαγωγείου (157-184). Στο Φ. Καλαβάσης & Α. Κοντάκος (Επιμ.) Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τόμος 1. Αθήνα: Ατραπός.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2001). Τα Αλφαβητάρια στο Νηπιαγωγείο: Κριτήρια αξιολόγησής τους (σελ. 129-138). Στο Γ. Μπαγάκης (Επιμ.). Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Σχολείου. Μεταίχμιο.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Φωνολογική ευαισθητοποίηση και λογοτεχνία (Παρουσιάσεις)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Φωνολογική ευαισθητοποίηση και λογοτεχνία (Υλικό προς μελέτη)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. & Ομάδα Εργασίας (1999). Προαναγνωστικές Δεξιότητες: Μαθήματα με τα Φωνήματα. Ατραπός. Αθήνα: Καστανιώτης.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2003). Από το «μμμμμ όπως αγελάδα» στο «μμμμμ όπως μαμά»: Η φωνολογική εξάσκηση στην προσχολική εκπαίδευση (σελ. 10-18). Στο Ε. Ταμουρίδου (Επιμ.) Ανάδυση του Γραμματισμού και Προσχολική Εκπαίδευση: Συμπεριφορές, Χειρισμοί, Δημιουργικές Λύσεις. Θεσσαλονίκη: Βιβλιοκίνηση.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Μαθηματικά (Υλικό προς μελέτη)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α – Πρεβεζάνου, Β. (2009). 1 φορά και 1 καιρό … στο Νηπιαγωγείο. Τα Μαθηματικά της Λογοτεχνίας. Στο Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή & Γ. Φεσάκης (Επιμ.) Πρακτικά 3ου Συνεδρίου «Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές» (σελ. 415-424). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2009). Η αριθμητική της φαντασίας: Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο + Μαθηματικά (σελ. 510-523). Στο Μαθηματικά και Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Η’ Πανελλήνιο Συνέδριο. Πρακτικά. Αθήνα: Κέντρο Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2002). Λογοτεχνία και Μαθηματικά (σελ. 71-101). Στο Μ. Καΐλα, Φ. Καλαβάσης, Ν. Πολεμικός (Επιμ.). Μύθοι, Μαθηματικά, Πολιτισμοί: Αποσιωπημένες Σχέσεις στην Εκπαίδευση. Ατραπός.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2003). Τα μαθηματικά στην κοινωνία της εικόνας: Μαθηματικά σύμβολα σε πολυτροπικά, μη μαθηματικά κείμενα (σελ. 443-455). Στα Πρακτικά 20ου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας. Η Διαδρομή του Παιδιού στα Μαθηματικά από την Προσχολική Ηλικία μέχρι την Ενηλικίωση. Εκδ. Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Φυσικές επιστήμες (Υλικό προς μελέτη)
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α & Πρεβεζάνου, Β. (2007). Διαβάζω λογοτεχνία, μαθαίνω φυσική (711-719). Διαθεματικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο. Στο Πρακτικά Συνεδρίου Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας. Ιωάννινα: Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. (2005). Λογοτεχνία και φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση. Θεωρητικές αναζητήσεις και πρακτικές εφαρμογές (σελ. 329-352). Στο Τζ. Καλογήρου & Κ. Λαλαγιάννη, (Επιμ.). Η Λογοτεχνία στο Σχολείο: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Γιαννικοπούλου, Α. & Χατζηγεωργίου, Ι. (2002). Παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο και φυσικές επιστήμες (σελ. 10-23). Στο Γ. Καψάλης, Α. Κατσίκης (Επιμ.) Σχολική Γνώση και Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πρακτικά Συνεδρίου. Τομ. Β’. Ιωάννινα.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια