Ενότητα 4: Ερευνητικά εργαλεία
Κύρια χαρακτηριστικά: Μελέτη περίπτωσης, Έρευνα δράση, Εθνογραφική έρευνα. Ερωτηματολόγιο και πως χρησιμοποιείται. Παρατήρηση, συνεντεύξεις: δεξιότητες που απαιτούνται και κριτήρια επιλογής ερωτήσεων.
Σημειώσεις | ||
Ερευνητικά εργαλεία (PDF) | ||
Ερευνητικά εργαλεία (PPT) | ||
Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις | ||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "Action Research and Mathematics Teacher Education", K.Krainer. |
||
Θεωρητικές προσεγγίσεις και ερωτήματα στο πεδίο (Μέρος Β) Τα 3 θεωρητικά πλαίσια (ανακεφαλαίωση). Παραδείγματα. |
||
Θεωρητικές προσεγγίσεις και ερωτήματα στο πεδίο (Μέρος Α) Τα 3 θεωρητικά πλαίσια (ανακεφαλαίωση). Παραδείγματα. |
||
Ερευνητικά εργαλεία Σχεδιασμός ερωτηματολογίου, περιεχόμενο παρατήρησης, μέθοδος καταγραφής, παρατηρητής, συνέντευξη, δεξιότητες, ερωτήσεις συνεντεύξεων. Παρουσιάσεις εργασιών φοιτητών. |
||
Μελέτη διδασκαλίας των μαθηματικών μέσα από τη συνεργασία ερευνητή – εκπαιδευτικού (Συνέχεια). Συζήτηση |