Ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι. Τι συνιστά έρευνα; Μέθοδοι και μεθοδολογία έρευνας, εναλλακτικές ερευνητικές προσεγγίσεις. Χαρακτηριστικά ενός καλού Ερευνητικού Προβλήματος. Μελέτη περίπτωσης, Έρευνα δράση, Εθνογραφική έρευνα.
Σημειώσεις | ||
Ποιοτικές-Ποσοτικές μέθοδοι (PPT) | ||
Ποιοτικές-Ποσοτικές μέθοδοι (PDF) | ||
Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις | ||
Ερευνητικές μέθοδοι (Μέρος Α) Τι συνιστά έρευνα, μέθοδοι και μεθοδολογία έρευνας, εναλλακτικές ερευνητικές προσεγγίσεις, χαρακτηριστικά ενός καλού ερευνητικού προβλήματος. |
||
Ερευνητικές μέθοδοι (Μέρος Β) Ποσοτικές μέθοδοι έρευνας: Μέθοδος - Κύρια ερωτήματα. Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας: Μελέτη περίπτωσης. |
||
Ερευνητικές μέθοδοι (Μέρος Γ) Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας: Έρευνα δράση. |
||
Ερευνητικές μέθοδοι (Μέρος Δ) Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας: Εθνογραφική |
||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "Doing Case Study Research: A Practical Guide for Beginning Researchers, Chapter 5: Selecting a design", D.R.Hancock, B.Algozzine. (Selecting a design) |
||
Παρουσίαση εργασιών φοιτητών "Natural language as a tool for analyzing the proving process: the case of plane geometry proof", E.Robotti. "Are Different Students Expected to Learn Norms Differently in the Mathematics Classroom?", N.Planas and N.Gorgorió. |
||
Γνώση - Μάθηση - Διδασκαλία μέσα από 3 Θεωρητικά πλαίσια Συμπεριφορισμός, Κονστρουκτιβισμός/ Δομισμός, Κοινωνικοπολιτσμικές θεωρίες. |
||
Παρουσίαση εργασίας φοιτητή "Doing Case Study Research: A Practical Guide for Beginning Researchers, Chapter 6: Gathering Information from Interviews", D.R.Hancock, B.Algozzine. |
||
Παρουσίαση εργασιών φοιτητών (Συνέχεια). "Doing Case Study Research: A Practical Guide for Beginning Researchers, Chapter 10: Reporting Findings", D.R.Hancock, B.Algozzine. |
||
Παρουσίαση εργασιών φοιτητών (Συνέχεια). "Are Different Students Expected to Learn Norms Differently in the Mathematics Classroom?", N.Planas and N.Gorgorió. |