Παράλληλες θεωρητικές και εργαστηριακές προσεγγίσεις:
α) των τεχνικών και της δομής του κουκλοθέατρου (θέατρο σκιών, κούκλα, μαύρο θέατρο κ.λπ.) ή και της κινούμενης εικόνας και
β) ενός θέματος από τις φυσικές επιστήμες (φως-σκιά, κίνηση, Γη, αιτιότητα-πιθανότητα, χρόνος κ.λπ.).
Εδώ, οι διδάσκοντες ασκούν τους/τις φοιτητές/τριες στη χρήση τεχνικών του θεάτρου/ κουκλοθέατρου για την παρουσίαση μιας ιδέας από την καθημερινή ζωή. Παράλληλα, τους/τις ασκούν στη χρήση τεχνολογικών μέσων και λόγου για την παρουσίαση μιας επιστημονικής ιδέας. Η παράλληλη αυτή άσκηση επιτρέπει την ανάδειξη στην πράξη των διαφορών που εμφανίζει ο θεατρικός αφηγηματικός λόγος από τον δηλωτικό λόγο της επιστήμης. Διαφορές, που θα πρέπει να ξεπεραστούν μέσω των μελλοντικών δραστηριοτήτων του μαθήματος προς όφελος του αφηγηματικού λόγου, τον οποίο χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν και τα παιδιά.