Διδακτική της Πληροφορικής
Ενότητες
Παρουσιάσεις
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (1) Scratch 2.0 |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (2) Διδασκαλία με τη χρήση Web 2.0 εργαλείων - Εκπαιδευτικά σενάρια - Υπολογιστικά φύλλα Γυμνασίου |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (3) Εφαρμογές διαδικτύου στο Γυμνάσιο |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (4) Πρόγραμμα σπουδών - Scratch - Διδασκαλία με εργαλεία Web 2.0 |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (5) Επεξεργασία εικόνας - Παγκόσμιος ιστός - Δομή επανάληψης - Σενάριο μαθήματος με Scratch |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (6) Υπολογιστικά φύλλα - Επεξεργασία κειμένου στο Γυμνάσιο |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (7) Αρχιτεκτονική υπολογιστή - Διερεύνηση διαδικασιών με Scratch |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (8) Έννοια της μεταβλητής και της εισόδου-εξόδου σε ένα πρόγραμμα σε Python - Δομή επανάληψης - Επεξεργασία εικόνας (Gimp) |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (9) Ανάδρομη στο Λύκειο με Scratch - Τι είναι HTML - Υλοποίηση παιχνιδιού με το Scratch 2 |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (10) Τι σημαίνουν οι έννοιες "συνάρτηση" και "αναδρομή" - Εκπαιδευτικό σενάριο για διδασκαλία των χρηστών με το App Inventor - Διεργασίες σε ψευδογλώσσα με το λογισμικό ECLIP |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (11) Εισαγωγή στη λειτουργία κίνησης του Scratch 2 - Εισαγωγή στην έννοια της διαδικασίας με χρήση Scratch - Πνευματικά δικαιώματα και δημοσίευση στο διαδίκτυο - Βασικές γνώσεις επεξεργασίας κειμένου σε Microsoft Office Word - Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού |
||
Διδακτική της Πληροφορικής - Παρουσιάσεις φοιτητών (12) Εισαγωγή στην HTML - Εισαγωγή στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό - Διδασκαλία της έναρξης συμβάντος - Εκπαιδευτικό σενάριο για το μάθημα της Τεχνητής Νοημοσύνης |