επειδή οι απεικονίσεις των γυναικών στην τέχνη περιορίζονται μόνο στο ρόλο τους ως θεότητες, νοικοκυρές ή εταίρες
εξαιτίας του δευτερεύοντος ρόλου των γυναικών στους μύθους
με βάση τη διάκριση sex – gender.
την όντως ύποπτη φύση των γυναικών
την απουσία επικοινωνίας και ουσιαστικής επαφής ανδρών – γυναικών
την αντίληψή τους ότι οι γυναίκες δεν έχουν κάποιο άλλο ενδιαφέρον πέραν των «γυναικηίων πραγμάτων»
η θεά Αφροδίτη
η θεά Ήρα
η Πανδώρα
την Περσεφόνη η οποία βίωσε την κυριαρχία του αρσενικού
την Πανδώρα η οποία είναι η τιμωρία των ανθρώπων και έχει ως όπλο της το δόλο.
την Ήρα που παρουσιάζεται πάντα ως η ζηλόφρων γυναίκα του Δία
είναι πλήρως αντικειμενική, καθώς ο Τειρεσίας έχει ζήσει και ως άνδρας και ως γυναίκα
είναι δίκαιη, γιατί ο Τειρεσίας ως σοφός μάντης ήταν άτομο πλήρους εμπιστοσύνης
δεν είναι πλήρως αντικειμενική καθώς μπορεί να είχε ζήσει και με θηλυκό sex ωστόσο το gender παρέμενε πάντα αρσενικό
ήταν τα μυθικά πρόσωπα αντίστοιχα της θεάς Αθηνάς
όντα γυναικεία και ανεξέλεγκτα, χωρίς καθόλου αισθησιασμό
πρότυπα πολεμικής ικανότητας.
κυνηγά στα δάση
συναναστρέφεται μόνο με τις υπόλοιπες Αμαζόνες
δεν θέλει να παντρευτεί
Η Αταλάντη έχει τους ίδιους γονείς
Η Αταλάντη με βάση το γυναικείο gender θέλει να παντρευτεί
Υπερισχύει το γυναικείο της gender
γιορτή προς τιμήν του κρασιού
ευκαιρία για τις γυναίκες να κάνουν πράγματα μη «γυναικηία»
γιορτή στην οποία λαμβάνουν μέρος άνδρες και γυναίκες
αν και είχε θηλυκό sex είχε αρσενικό gender
ήταν κόρη του Δία του βασιλιά των θεών
ήταν σοφή και θεά του πολέμου
είχε τον αντίστοιχο σεβασμό από τους πιστούς
υπήρχε κατά τους πρώτους ρωμαϊκούς χρόνους
είχε ως αντίστοιχο τις Vestales.