Αρχαία Ελληνική Θρησκεία και Μυθολογία

Ενότητα_Ε_ Άσκηση 11_Φεμινιστική Προσέγγιση του Μύθου

Προαπαιτείται η παρακολούθηση της Διάλεξης 11 

Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Οι φεμινιστικές ερμηνείες αναπτύχθηκαν:

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

H επιφυλακτική στάση των ανδρών απέναντι στις γυναίκες στην αρχαία κοινωνία είχε ως αίτια:

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Το πρότυπο που επιβεβαιώνει το φόβο των ανδρών ότι οι γυναίκες ήταν η τιμωρία των ανδρών ήταν:

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η Αφροδίτη στον ύμνο της Αφροδίτης μπορεί να παραλληλιστεί με:

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η κρίση του Τειρεσία στη διαμάχη Δία – Ήρας:

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Στην αντίληψη των Αθηναίων, οι Αμαζόνες:

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η Αταλάντη «αναιρεί» την αντίληψη ότι οι γυναίκες επιζητούσαν την ερωτική συνεύρεση επειδή:

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Στη Βοιωτική εκδοχή του μύθου της Αταλάντης:

Ερώτηση 9 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Οι Βακχικές τελετές του Διονύσου ήταν:

Ερώτηση 10 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η Αθηνά – αν και γυναίκα – ήταν προστάτιδα της ανδροκρατούμενης Αθήνας γιατί:

Ερώτηση 11 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η Αθηνά στη Ρώμη: