Αρχαία Ελληνική Θρησκεία και Μυθολογία

Ενότητα_Α. Άσκηση 3. Ορισμός του Μύθου. Σύγχρονες Θεωρίες

Προαπαιτείται η παρακολούθηση της  Διάλεξης 2.

Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Οι θεωρίες που υποστηρίζουν ότι οι μύθοι αποτελούν προϊόντα του νου, της διανοίας χαρακτηρίζονται ως:

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Στις εξωγενείς θεωρίες συγκαταλέγονται:

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η άποψη ότι οι δομές των μύθων είναι ακολουθίες μοτίβων (motifems) έχει διατυπωθεί από:

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Συγγραφέας του βιβλίου “The golden Bough” σχετικά με την τελετουργική θεωρία των μύθων είναι

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Οι μελετητές Sir James Frazer, Gilbert Murray και Jane Ellen Harrison έχουν συνδέσει το όνομά τους με :

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ο Claude Lévi-Strauss είναι βασικός εισηγητής

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ο Vladimir Propp στα πλαίσια της θεωρίας του μελέτησε:

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Από τον 21ο αιώνα και μετά οι μύθοι αποτελούν κυρίως πεδίο μελέτης από:

Ερώτηση 9 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η θεωρία της Julia Kristeva για την άρνηση της υπόστασης του συγγραφέα είναι γνωστή ως:

Ερώτηση 10 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Η θεωρία για τον μύθο ως θεσμοθετημένη βία αποδίδεται:

Ερώτηση 11 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Με τη φεμινιστική προσέγγιση του μύθου έχουν ασχοληθεί: