Διδακτική των Μαθηματικών ΙI
Ενότητες
Τι είναι μαθηματικό πρόβλημα, Πως εννοιολογικά αντιμετωπίζεται η επίλυση προβλημάτων, Τα στάδια του Polya, Πώς μαθαίνεται η επίλυση προβλήματος;, Τι χρειάζεται ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει;, Η Μαθηματικοποίηση των προβλημάτων, Οριζόντια μαθηματικοποίηση, Κατακόρυφη μαθηματικοποίηση, Η έννοια του προβλήματος – κατάσταση, Παράδειγμα διερευνήσεων, Μια προσέγγιση διδασκαλίας στην επίλυση προβλήματος, Η προσέγγιση Πρόβλημα- Διαδικασία, Παράγοντες που επηρεάζουν τη λύση, Μορφές προβλημάτων, Η έννοια του ανοικτού προβλήματος, Η χρησιμότητα των ανοικτών προβλημάτων, Χαρακτηριστικά των έργων μοντελοποίησης, Διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή αντίληψη εφαρμοσμένων προβλημάτων και δραστηριοτήτων μοντελοποίησης, Κύκλοι μοντελοποίησης, Παραδείγματα προβλημάτων μοντελοποίησης, Αρχές ανάπτυξης προβλημάτων μοντελοποίησης, Κατασκευή προβλημάτων
Λέξεις – κλειδιά: Μαθηματικό πρόβλημα, στάδια Polya, Μαθηματικοποίηση Οριζόντια Κατακόρυφη ανοικτό πρόβλημα, μοντελοποίηση
Διαφάνειες | ||
Επίλυση προβλήματος |