Διδακτική των Μαθηματικών ΙI
Ενότητες
Μορφές δραστηριότητας, Tι είναι δραστηριότητα;, Επίπεδα της δραστηριότητας, Διδακτικό επεισόδιο, Παράδειγμα από ένα απόσπασμα της διδασκαλίας, Ένα πλαίσιο ανάλυσης της μαθηματικής δραστηριότητας, Γιατί μια τέτοια οπτική είναι χρήσιμη στον εκπαιδευτικό;, Τι μαθηματικές καταστάσεις θα χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός;, Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής;, Ποια είναι η επιθυμητή «μαθηματική δραστηριότητα;», Παραδείγματα μαθηματικών καταστάσεων από τα σχολικά βιβλία, Παρατηρήσεις από τις προηγούμενες αναλύσεις των τριών μαθηματικών καταστάσεων, Τι χρειάζεται για να διατηρηθεί η μαθηματική δραστηριότητα σε «υψηλά» επίπεδα;, Προσεγγίσεις των σχολικών βιβλίων, Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις από τον πειραματισμό στην τάξη, Παράγοντες που επηρεάζουν το πώς τίθεται η δραστηριότητα, Παράγοντες που επηρεάζουν το πώς υλοποιείται η δραστηριότητα, Τα χαρακτηριστικά της δραστηριότητας, Οι γνωστικές απαιτήσεις της δραστηριότητας, Πότε η δραστηριότητα παραμένει σε υψηλό γνωστικό επίπεδο;, Πότε η δραστηριότητα δεν συνδέεται με έννοιες, κατανόηση, νόημα;, Πώς θα μετατρέπαμε διαδικαστικές δραστηριότητες σε εννοιολογικές;, Δραστηριότητες που φέρνουν αβεβαιότητα, Αβεβαιότητα που προέρχεται από μη γνωστό τρόπο επίλυσης, Αβεβαιότητα σχετικά με την εγκυρότητα ενός αποτελέσματος, Ποια είναι η σημασία τέτοιων δραστηριοτήτων;, Πώς φτιάχνω δραστηριότητες αβεβαιότητας;, Δραστηριότητες στο ΠΣ του Γυμνασίου
Λέξεις – κλειδιά : Μορφές δραστηριότητας, Διδακτικό επεισόδιο
Διαφάνειες | ||
Η έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας |