1. Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων
  1. Οριοθέτηση της έννοιας
  2. Οι ιδέες του G. Polya (1973 a, 1973 b, 1965)
    1. Η μέθοδος 
    2. Η έννοια της Ευρετικής 
  3. Η ανάπτυξη ιδεών του Polya
    1. Κατανόηση του προβλήματος (Ανάλυση)
    2. Ανάπτυξη ενός σχεδίου (Διερεύνηση)
    3. Εκτέλεση ενός σχεδίου (Επαλήθευση)
    4. Ανασκόπηση (Επαλήθευση)
  4. Λύση του Μαθηματικού Προβλήματος
    1. Λύση του Μαθηματικού Προβλήματος ως Διαδικασία
    2. Βασικές Συνιστώσες της λύσης του προβλήματος
  5. Σχεδίαση Διδασκαλίας
    1. Γενικότερες Ιδέες για την Λύση Προβλήματος και στην Διδασκαλία
    2. Η Υποθετική Μαθησιακή Τροχιά

Σημειώσεις

Κεφάλαιο 4 - Λύση Μαθηματικού Προβλήματος

 

Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 1

Λύση πραγματικού προβλήματος (applied problem solving): Η μοντελοποίηση (mathematical modeling), οι βασικές ιδέες και έννοιες.

Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 2
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 3
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 4
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 5
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 6
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 7
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 8
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με Διαδικασίες Επίλυσης Προβλημάτων, Μέρος 9