Η έννοια του δυναμικού (σε 1 διάσταση) και η διατήρηση ενέργειας, κίνηση σε δεδομένο δυναμικό, ανάλυση ευσταθούς και ασταθούς σημείου ισορροπίας, ισοχρονικότητα του αρμονικού ταλαντωτή, τροχιά στο χώρο των φάσεων, θεώρημα Liouville.
Λέξεις Κλειδιά: Δυναμικό, σημεία ισορροπίας (ευσταθή και ασταθή), χώρος φάσεων, θεώρημα Liouville.
|
Βιντεοδιαλέξεις |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 1 Η έννοια του δυναμικού σε 1 διάσταση και η διατήρηση της ενέργειας. |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 2 Ανάλυση ευσταθούς και ασταθούς σημείου ισορροπίας. Ισοχρονικότητα του αρμονικού ταλαντωτή.
|
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 3 Δυναμικό. Διαγράμματα φάσης. |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 4 Δυναμικό. Διαγράμματα φάσης (συνέχεια). |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 5 Τροχιά στο χώρο των φάσεων. Μελέτη του δυναμικού του αρμονικού ταλαντωτή. |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 6 Κινήσεις σε δυναμικό σε 1 διάσταση. Χώρος των φάσεων. |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 7 Κινήσεις σε δυναμικό σε 1 διάσταση. Χώρος των φάσεων (συνέχεια). |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ενότητα 3. Διάλεξη 8 Κινήσεις σε δυναμικό σε 1 διάσταση. Χώρος των φάσεων (συνέχεια). |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ασκήσεις Ενότητας 3 - Μέρος Α' |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
|
|
Ασκήσεις Ενότητας 3 - Μέρος Β' |
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια