Ενότητα 9: Κοινωνικές διαστάσεις στη μάθηση και διδασκαλία των μαθηματικών (13η εβδομάδα)

H γεωμετρική σκέψη και η σημασία της οπτικοποίησης, Προσδιορίζοντας το αντικείμενο, Η φύση των «πρωταρχικών αντικειμένων», Τα είδη των αντικειμένων που συσχετίζονται με γεωμετρική και χωρική σκέψη, Γνωστικές δυσκολίες, Δυσκολίες μαθητών με τα διαγράμματα, Η ανάπτυξη της Γεωμετρικής Σκέψης, Τα επίπεδα Van Hieles, Επίπεδο 1: Οπτικό, Επίπεδο 2: Περιγραφικό-Αναλυτικό, Επίπεδο 3: Συσχετιστικό, Επίπεδο 4: Παραγωγικό, Επίπεδο 5: Αυστηρό, Κριτική για τα επίπεδα van Hieles, Πρόσφατες εξελίξεις των επιπέδων van Hieles, Η ανάπτυξη του συλλογισμού στη Γεωμετρία (Βattista), Γεωμετρική σκέψη σύμφωνα με τον Duval (2005), Οπτικοποίηση στη Γεωμετρία, Μορφές Imagery, Οπτικές δεξιότητες που συνδέονται με τη Γεωμετρία, Οπτικοποίηση και μαθηματική ικανότητα, Οπτικό στυλ και μαθηματικές ικανότητες, Παράδειγμα στα αναπτύγματα κύβων, Οπτικοποίηση και απόδειξη

Λέξεις – κλειδιά : Γεωμετρική σκέψη, οπτικοποίηση, επίπεδα Van Hieles, Οπτικό, Περιγραφικό-Αναλυτικό, Συσχετιστικό, Παραγωγικό, Αυστηρό

Διαφάνειες

Κοινωνικές διαστάσεις στη μάθηση και διδασκαλία των μαθηματικών