Ενότητα 4: Η διερεύνηση της σκέψης των μαθητών σε συγκεκριμένες μαθηματικές περιοχές (4η – 5η – 6η εβδομάδα)

Διδασκαλία και μάθηση της έννοιας της γωνίας, Δυσκολίες οικοδόμησης της έννοιας της γωνίας, Τι μετράμε όταν αναφερόμαστε στη γωνία, Δυσκολίες μαθητών με το μέγεθος των γωνιών, Μπορούν οι γωνίες να περιέχουν καμπύλες;, Δυσκολίες με γωνίες όπως 0 μοίρες, 180 και 360, Ιδέες για τη διδασκαλία της γωνίας, H έννοια της συνάρτησης, Επιστημολογική – ιστορική διάσταση της έννοιας, Διδακτική διαστάση της έννοιας, Η συνάρτηση ως μεταβολή, Αντιλήψεις μαθητών για τη συνάρτηση, Συνδέσεις που γίνονται από τα σύμβολα f, f(x) και f(y), Συνδέσεις που έγιναν αναφορικά με τη συναρτησιακή εξίσωση, Αλλαγές στην κατανόηση της έννοιας της συνάρτησης, Παραδείγματα εφαρμογών της έννοιας της συνάρτησης, Η συνάρτηση μέσα στην επίλυση προβλήματος

Λέξεις – κλειδιά : Γωνία, συνάρτηση

Διαφάνειες

Η διερεύνηση της σκέψης των μαθητών σε συγκεκριμένες μαθηματικές περιοχές 1
Η διερεύνηση της σκέψης των μαθητών σε συγκεκριμένες μαθηματικές περιοχές 2