Ενότητα 2: Αναλυτικά προγράμματα και διδακτικά εγχειρίδια (2η εβδομάδα)



Θέματα αναφορικά με τα αναλυτικά προγράμματα, Μαθηματικό περιεχόμενο, Απόψεις που δεν υποστηρίζουν τη συνεχή εξάσκηση, Προβλήματα σε μακροσκοπικό επίπεδο, Ο χωρισμός τάξεων σύμφωνα με τις ικανότητες των μαθητών, Αναλυτικά προγράμματα που στηρίζονται στην επίλυση προβλημάτων, Ο ρόλος της απόδειξης, Σχεδιάζοντας αναλυτικά προγράμματα βασιζόμενα σε γενικές μαθηματικές ικανότητες, Παραδείγματα γενικών ικανοτήτων, Το παράδειγμα των NCTM επιπέδων, Μαθηματικές ικανότητες στις ηλικίες 14-18, Γενικότεροι στόχοι του ΠΣ, Φιλοσοφία του ΠΣ στα Μαθηματικά, Βασικός στόχος του ΠΣ στα Μαθηματικά, Βασικές διεργασίες, Βασικές κατευθύνσεις, Τροχιά μάθησης και διδασκαλίας, Αριθμοί –Άλγεβρα, Γεωμετρία –Μέτρηση, Στοχαστικά Μαθηματικά, Παράδειγμα τροχιάς: Ακέραιοι αριθμοί, Εξέλιξη της τροχιάς ανά ηλικιακό κύκλο, Μοτίβα, Δομή του ΠΣ, Προτεινόμενα εργαλεία, Ψηφιακά εργαλεία, Δραστηριότητες, Συνθετική εργασία, Οδηγός του Εκπαιδευτικού: Φιλοσοφία, Οδηγός Εκπαιδευτικού: Στόχοι, Οδηγός του εκπαιδευτικού: Δομή, Σημασία των γεωμετρικών μετασχηματισμών, Προηγούμενη και επόμενη γνώση, Διδακτική διαχείριση, Ενδεικτικές δραστηριότητες, Τι προσφέρει στον εκπαιδευτικό το καινούριο πρόγραμμα σπουδών και ο οδηγός για τον εκπαιδευτικό, Στοιχεία του αναλυτικού προγράμματος, Αρχές για τη δημιουργία ενός αναλυτικού προγράμματος βασισμένου στον πολιτισμό, Σχεδιασμός αναλυτικού προγράμματος: Η θεώρηση του κονστρουκτιβισμού, Διαφορετικές διαστάσεις του αναλυτικού προγράμματος

Λέξεις – κλειδιά : Αναλυτικά προγράμματα, Μαθηματικό περιεχόμενο, NCTM επιπέδων, Τροχιά μάθησης και διδασκαλίας, Αριθμοί –Άλγεβρα, Γεωμετρία –Μέτρηση, Στοχαστικά Μαθηματικά

Διαφάνειες

Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτικά Εγχειρίδια