Εννοιολογικό (ή νοητικό) πεδίο, Η έννοια της συνάρτησης, Ιστορικά στοιχεία εξέλιξης, Η έννοια της συνάρτησης, Η έννοια της μεταβλητής, Οι δυσκολίες των μαθητών, Η έννοια της μεταβλητής, Το αναλυτικό πρόγραμμα, Αλληλεξάρτηση μεταβλητών και συναρτησιακές σχέσεις, Δυσκολίες των μαθητών, H μετάβαση από τη φυσική γλώσσα στη συμβολική γραφή, Από τη συμβολική γραφή στη φυσική γλώσσα, Από τη φυσική γλώσσα στη συμβολική, Η μεταβλητή παριστάνει ένα συγκεκριμένο αντικείμενο
Λέξεις – κλειδιά: Εννοιολογικό, πεδίο, έννοια, Ιστορικά , μεταβλητή, δυσκολίες, αναλυτικό πρόγραμμα, φυσική γλώσσα , συμβολική γραφή
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια