Ενότητα 3: H μετάβαση από την αριθμητική στην άλγεβρα - Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις κατασκευής της γνώσης

Η μετάβαση από την αριθμητική στην άλγεβρα, Οι δυσκολίες των μαθητών, Βασικά σημεία για κάθε επίπεδο διδασκαλίας, Προτάσεις διδασκαλίας για το προ-αλγεβρικό επίπεδο, ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ VYGOTSKY, Σκέψη και γλώσσα, Διαμεσολάβηση, Εσωτερίκευση, Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης (ΖΕΑ), Παιδαγωγικές προεκτάσεις της θεωρίας του Vygotsky, H συμβολή της θεωρίας του Vygotsky στο σχεδιασμό μαθησιακών περιβαλλόντων

Λέξεις – κλειδιά: Μετάβαση, αριθμητική, άλγεβρα, δυσκολίες, προ-αλγεβρικό επίπεδο, VYGOTSKY, Διαμεσολάβηση, Εσωτερίκευση, Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης

Διαφάνειες

H μετάβαση από την αριθμητική στην άλγεβρα
Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις κατασκευής της γνώσης

 

Πηγές - Υλικό

Η Μετάβαση από την Αριθμητική στην Άλγεβρα όπως Δια-μορφώνεται Μέσα από τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα και τα Σχολικά Βιβλία Δημοτικού-Γυμνάσιου
Σχολικό βιβλίο
Pre-Algebra Glencoe McGraw Hill