Αποδελτίωση δύο ερευνών από τον χώρο των Επιστημών της Αγωγής και που συγκεκριμένα αφορούν τον τομέα της Ψυχολογία της Εκπαίδευσης.
Αναφορά σε βιογραφικά στοιχεία της Maria Montessori και κριτική μελέτη αποσπασμάτων από το έργο της σε συσχέτιση με το πολιτικο-κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο.
Ανάλυση μιας συγκεκριμένης εκπαιδευτικής συνθήκης από τη σκοπιά της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.
Προαπαιτούμενη μελέτη - Εργασία | ||
Σε καθεμία από τις παρακάτω έρευνες να εντοπίσετε τον σκοπό, τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, τη θεωρητική προσέγγιση/πλαίσιο που υιοθετήθηκε, το δείγμα που επελέγη, τη μεθόδο συλλογής δεδομένων, τη μεθόδο ανάλυσης των δεδομένων και τα συμπεράσμστα/πορίσματα Παναγίδου, Δ. & Παπαδοπούλου, Κ. (2013). Η συναισθηματική διάσταση της Ζώνης Εγγύτερης Ανάπτυξης ως πλαίσιο για τη διερεύνηση της σημασίας συναισθηματικών πτυχών του ρόλου των εκπαιδευτικών: οι απόψεις εφήβων μαθητών. Στο Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία / Συλλογικό έργο · επιμέλεια Αθηνά Ζωνιού - Σιδέρη, Ευξοδία Ντεροπούλου - Ντέρου, Καλλιρρόη Παπαδοπούλου. - 1η έκδ. - Αθήνα : Πεδίο Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου, Π. & Παπασολομώντος, Χ. (2011). Κοινωνική ταυτότητα και ετερότητα στο κυπριακό σχολείο: Μαθητικές οπτικές θεώρησης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Νέα Παιδεία 132. | ||
Βιντεοδιαλέξεις | ||
Ημέρα 10, Μέρος Α: Αποδελτίωση ερευνών της Ψυχολογίας της Εκπαίδευσης | ||
Ημέρα 10, Μέρος Β: Τι μελετά η Ψυχολογία της Εκπαίδευσης | ||
Παρουσιάσεις | ||
Ψυχολογία της Εκπαίδευσης (PPT) | ||
Ψυχολογία της Εκπαίδευσης (PDF) |