Αποδελτίωση δύο ερευνών που εντάσσονται στον χώρο των Επιστημών της Αγωγής και συγκεκριμένα αφορούν τον τομέα της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.
Αναφορά στις θεματικές περιοχές που καλύπτει η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, στους στόχους της, και στο βασικό αντικείμενο μελέτης της με αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.
Προαπαιτούμενη μελέτη - Εργασία | ||
Σε καθεμία από τις παρακάτω έρευνες να εντοπίσετε τον σκοπό, τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, τη θεωρητική προσέγγιση/πλαίσιο που υιοθετήθηκε, το δείγμα που επελέγη, τη μεθόδο συλλογής δεδομένων, τη μεθόδο ανάλυσης των δεδομένων και τα συμπεράσμστα/πορίσματα. Μπονίδης, Κ. (2004). Όψεις εθνοκεντρισμού στη σχολική ζωή της ελληνικής εκπαίδευσης: Οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 134, σσ. 27-42. Θεριανός Κ. (2009). «Δεύτερη γενιά Ρουμάνων μεταναστών στην Ελλάδα: μεταξύ σχολείου και εργασίας», Ελληνική Κοινωνία. Επετηρίς του Κέντρου Ερεύνης της ελληνικής κοινωνίας της Ακαδημίας Αθηνών, τόμος 8‐9, , σ.111‐180. | ||
Βιντεοδιαλέξεις | ||
Ημέρα 8, Μέρος Α: Αποδελτίωση έρευνών της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης | ||
Ημέρα 8, Μέρος Β: Tι μελετά η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | ||
Παρουσιάσεις | ||
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (PPT) | ||
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (PDF) |