Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

σχολείο Αποδελτίωση δύο ερευνών που εντάσσονται στον χώρο των Επιστημών της Αγωγής και συγκεκριμένα αφορούν τον τομέα της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.

Αναφορά στις θεματικές περιοχές που καλύπτει η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, στους στόχους της, και στο βασικό αντικείμενο μελέτης της με αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.

 

 

Προαπαιτούμενη μελέτη - Εργασία

Σε καθεμία από τις παρακάτω έρευνες να εντοπίσετε τον σκοπό, τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, τη θεωρητική προσέγγιση/πλαίσιο που υιοθετήθηκε, το δείγμα που επελέγη, τη μεθόδο συλλογής δεδομένων, τη μεθόδο ανάλυσης των δεδομένων και τα συμπεράσμστα/πορίσματα.

Μπονίδης, Κ. (2004). Όψεις εθνοκεντρισμού στη σχολική ζωή της ελληνικής εκπαίδευσης: Οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 134, σσ. 27-42.

Θεριανός Κ. (2009). «Δεύτερη γενιά Ρουμάνων μεταναστών στην Ελλάδα: μεταξύ σχολείου και  εργασίας», Ελληνική  Κοινωνία.  Επετηρίς  του  Κέντρου  Ερεύνης  της  ελληνικής  κοινωνίας της Ακαδημίας Αθηνών, τόμος 8‐9, , σ.111‐180.

 

Βιντεοδιαλέξεις

Ημέρα 8, Μέρος Α: Αποδελτίωση έρευνών της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Ημέρα 8, Μέρος Β: Tι μελετά η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

 

Παρουσιάσεις

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (PPT)
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (PDF)