Ενότητα 5: Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων: ζητήματα περιεχομένου και πρακτικών (αναπαράστασης και παρέμβασης) - ανάπτυξη και παρουσίαση διδακτικών-μαθησιακών δραστηριοτήτων από ομάδες φοιτητών/τριών.

Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων: ζητήματα περιεχομένου και πρακτικών (αναπαράστασης και παρέμβασης) - ανάπτυξη και παρουσίαση διδακτικών-μαθησιακών δραστηριοτήτων από ομάδες φοιτητών/τριών:

Στα επόμενα μαθήματα τη σκυτάλη αναλαμβάνουν οι φοιτητές/τριες οι οποίοι/ες αφού χωριστούν σε ομάδες αναλαμβάνουν να μελετήσουν ένα από τα ακόλουθα θέμα ΦΕ.

  • Θερμότητα (θερμική αγωγιμότητα, αλλαγές φάσης, διαστολή),
  • Φως (είδωλα, σκιές, χρώματα),
  • Αλληλεπιδράσεις (μαγνήτες και τριβή),
  • Ρευστά (νερό και αέρας),
  • Η Γη και το Σύμπαν.

Στη συνέχεια και σε διαδοχικές φάσεις σχεδιάζουν, υλοποιούν και παρουσιάζουν στην αίθουσα διδασκαλίας μια διδακτική παρέμβαση που ακολουθεί τη διδακτική πρόταση.

Παρουσιάσεις

Ενότητα 5: Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων (PDF)
Ενότητα 5: Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων (PPTX)

 

Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

Διάλεξη 7 - Ενότητα 5: Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων - Μέρος Α'
Διάλεξη 8 - Ενότητα 5: Σχεδιασμοί διδακτικών-μαθησιακών παρεμβάσεων - Μέρος Β'

 

Πρόσθετο Υλικό

Didactical Activities in the Greek Early-Years Science Classroom (PDF)
Δραστηριότητες - Εργασίες (Δραστηριότητες_14-15) (PDF)
Πληροφορίες για το επιστημονικό περιεχόμενο των δραστηριοτήτων (PDF)
Σχετικά με το σχεδιασμό των δραστηριοτήτων (PDF)
Οδηγίες για εργασία την εργασία ΕΦΕ Ι (PDF)