Ενότητα 4: Θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης στη διδακτική των ΦΕ.

Στα επόμενα μαθήματα, και αφού οι φοιτητές/τριες εργαζόμενοι/ες σε ομάδες παραδώσουν ένα σχέδιο διδασκαλίας για ένα ζήτημα από τις ΦΕ, γίνεται κριτική παρουσίαση των βασικών θεωρητικών παραδοχών της διδακτικής των ΦΕ, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στην ιστορική τους πορεία. Πορεία παράλληλη με τις αλλαγές στην εκπαιδευτική στοχοθεσία και τις επιστημολογικές θεωρήσεις της που τις στήριζαν.

Η συζήτηση, αφού εστιαστεί στην περίπτωση της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, καταλήγει στη διδακτική της πρόταση: μαθητές και εκπαιδευτικοί ως μοναδικά κοινωνικά και γνωστικά υποκείμενα που επικοινωνούν με αφηγηματικές τεχνικές.

Παρουσιάσεις

Ενότητα 4: Θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης στη διδακτική των ΦΕ (PDF)
Ενότητα 4: Θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης στη διδακτική των ΦΕ (PPTX)

 

Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

Διάλεξη 5 - Ενότητα 4: Θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης στη διδακτική των ΦΕ - Μέρος Α'
Διάλεξη 6 - Ενότητα 4: Θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης στη διδακτική των ΦΕ - Μέρος Β'

 

Πρόσθετο Υλικό

Η εικονικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η περίπτωση της διδασκαλίας και μάθησης των Φυσικών Επιστημών στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση (PDF)