Οι συμβάσεις και η ανάγνωση της εικόνας αποτελούν τον πυρήνα αυτής της ενότητας. Ξεχωρίζουν όσες από τις συμβάσεις μπορούν να προσεγγιστούν στο νηπιαγωγείο.
Παρουσιάσεις | ||
Το Παλιόπαιδιο (PPT) | ||
Το Παλιόπαιδιο (PDF) | ||
Υλικό προς μελέτη | ||
Το χιούμορ της εικόνας στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο Γιαννικοπούλου, Α. (2004). Το χιούμορ της εικόνας στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο. Κείμενα, 1. | ||
Η απεικόνιση του χρόνου στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο Γιαννικοπούλου, Α. (2007). «Μια φορά και έναν καιρό». Η απεικόνιση του χρόνου στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού, ΟΜΕΡ, 7, 9-25. | ||
Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία: Η αναγνωσιμότητα των εικόνων από παιδιά προσχολικής ηλικίας Γιαννικοπούλου, Α. (2001). Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία: Η αναγνωσιμότητα των εικόνων από παιδιά προσχολικής ηλικίας (σελ. 249-273). Στο Μ. Μ. Τζαφειροπούλου (Επιμ.). Ο Κόσμος της Παιδικής Λογοτεχνίας: Η Συγγραφή και η Εικονογράφηση. Τομ. Α’. Καστανιώτης. | ||
Η απαιτητική ανάγνωση των εικόνων στα εικονογραφημένα βιβλία του Ζοζέ Σαραμάγκου Καλιακάτσου, Ι. & Γιαννικοπούλου, Α. (2016). Η απαιτητική ανάγνωση των εικόνων στα εικονογραφημένα βιβλία του Ζοζέ Σαραμάγκου. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 4 (1), 68-84. |