Ενότητα 7: Η διπλή υπόσταση των μαθηματικών εννοιών ως διαδικασιών και αντικειμένων

Διδακτικό περισταστικό, Η έννοια του αριθμού –ιστορικά- εξελίσσεται μέσω μιας  μακράς αλυσίδας εναλλαγών από διαδικαστική σε δομική προσέγγιση, ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, Συμπύκνωση, Εκπραγμάτωση (reification), Ιεραρχική δομή: περνάμε σε κάποιο στάδιο μόνο όταν έχουν ολοκληρωθεί τα προηγούμενα βήματα, Αναγκαιότητα της διαδικαστικής προσέγγισης, κάποιες φόρες αρκεί, Αναγκαιότητα δομικής αντίληψης (Theory of cognitive schemata), Η έμφυτη δυσκολία της εκπραγμάτωσης, Σχόλια για το διδακτικό περιστατικό

Λέξεις – κλειδιά: Διδακτικό περισταστικό, ιστορικά, ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, Συμπύκνωση, Εκπραγμάτωση

Διαφάνειες

Η διπλή υπόσταση των μαθηματικών εννοιών ως διαδικασιών και αντικειμένων