Εξετάζονται: Χαρακτήρες, θέμα, πλοκή, δομή, εστίαση, σκηνικό κάτω από το πρίσμα της διδακτικής τους προσέγγισης.
Γενικά (Υλικό προς μελέτη) | ||
Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο. Προσεγγίζοντας τα αφηγηματικά στοιχεία ενός κειμένου Γιαννικοπούλου, Α. (2011). Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο. Προσεγγίζοντας τα αφηγηματικά στοιχεία ενός κειμένου. Στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης. Πρακτικά. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Κισσός. | ||
Θέμα (Υλικό προς μελέτη) | ||
Τα συναισθήματα στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και η ανάγνωσή τους στο νηπιαγωγείο Γιαννικοπούλου, Α. & Πασχαλίδου, Ε. (2014). Τα συναισθήματα στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και η ανάγνωσή τους στο νηπιαγωγείο. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού, ΟΜΕΡ, 13, 79-81. | ||
Σκηνικό (Υλικό προς μελέτη) | ||
Όταν η μεγάλη, πλατιά θάλασσα συναντά τα μικρά παιδιά στο εικονογραφημένο βιβλίο Γιαννικοπούλου, Α. (2003). Όταν η μεγάλη, πλατιά θάλασσα συναντά τα μικρά παιδιά στο εικονογραφημένο βιβλίο (σελ. 35-54). Στο Μ. Μαμαλίγκα (Επιμ.). Τόπος Αλλού: Θαλάσσιοι Τόποι στη Λογοτεχνία για Παιδιά και Νέους. Πατάκης. | ||
Χαρακτήρες (Υλικό προς μελέτη) | ||
Ποιος φοβάται το μεγάλο κακό λύκο; Τα μικρά παιδιά απέναντι στο λογοτεχνικό του στερεότυπο Γιαννικοπούλου, Α. (2002). Ποιος φοβάται το μεγάλο κακό λύκο; Τα μικρά παιδιά απέναντι στο λογοτεχνικό του στερεότυπο. Διαδρομές, 5, 9-16. | ||
Λύκε, λύκε είσαι εδώ; Το στερεότυπο του λύκου σε ιστορίες για μικρά παιδιά Γιαννικοπούλου, Α. (2001). Λύκε, λύκε είσαι εδώ; Το στερεότυπο του λύκου σε ιστορίες για μικρά παιδιά (σελ. 129-138). Στο Ε. Κούρτη (Επιμ.). Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση: Διδακτική Μεθοδολογία. Τομ. Α’. Γ. Δαρδανός – Τυπωθήτω. |