Ενότητα 13: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

 

Υπερεθνικοί Οργανισμοί – PISA, Το κοινωνικοπολιτικό ρεύμα στη ΔΜ, Το ζήτημα της θεωρίας, Η θεωρητική κατηγορία ─κατά τον Φουκώ─ μέσω της οποίας εκτυλίσσεται η κατασκευή της ταυτότητας/υποκειμενοποίησης είναι ο λόγος, Το  νόημα του «κοινωνικού» και του «πολιτικού», Το νόημα των σχολικών μαθηματικών είναι κοινωνικά κατασκευασμένο, Μοντέρνοι καιροί, Η μάθηση ως επιτέλεση και τελετουργία, Εκπαίδευση και Αγορά, Οι ερευνητές που εργάζονται στο πλαίσιο του κ-π ρεύματος εντοπίζουν τις απαιτήσεις, Εμπλουτισμός του Διδακτικού τριγώνου, Από τη διερώτηση του πώς στη διερώτηση του γιατί, Οι πρακτικές στην τάξη των μαθηματικών και η κατασκευή των υποκειμενικοτήτων, διαιρετικές πρακτικές, Η υποβίβαση του μαθητή σε γνωστικό υποκείμενο, Η «εξυπνάδα» ως ιδιότητα, Eνστάσεις στο main stream, Το παρωχημένο: η εκπαίδευση ως εξήγηση, Ξεπέρασμα των Μύθων, Αμφισβήτηση «αυτονόητων», Άλλες συνέπειες της στροφής

Λέξεις κλειδιά: κοινωνικοπολιτικό ρεύμα , Διδακτικό τρίγωνο

Διαφάνειες

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ.pptx