Η έρευνα στη διδασκαλία και τη μάθηση της Άλγεβρας
Θέματα διδασκαλίας και μάθησης της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου
Λέξεις κλειδιά: Άλγεβρα, παράμετρος
Διαφάνειες | ||
Θέματα διδασκαλίας και μάθησης της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (PPTX) | ||
Η έρευνα στη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας (PPTX) | ||
Kieran_Algebra_full version.ppsx | ||
Algebraic equations and inequalities: Issues for research and teaching (PDF) | ||
Algebra References (PDF) | ||
Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου (PPTX) | ||
| ||
Does Understanding the Equal Sign Matter. Evidence from Solving Equations (PDF) | ||
Generalization of patterns: The tension between Algebraic thinking and Algebraic notation (PDF) | ||
Εργασία στην Άλγεβρα (PDF) | ||
| ||
12-11-2014, Μέρος B΄ Παρουσιάσεις άρθρων από φοιτητές: RINA ZAZKIS and PETER LILJEDAHL - GENERALIZATION OF PATTERNS: THE TENSION BETWEEN ALGEBRAIC THINKING AND ALGEBRAIC NOTATION |
||
12-11-2014, Μέρος A΄ Παρουσιάσεις άρθρων από φοιτητές: JOËLLE VLASSIS - THE BALANCE MODEL: HINDRANCE OR SUPPORT FOR THE SOLVING OF LINEAR EQUATIONS WITH ONE UNKNOWN |
||
05-11-2014, Μέρος B΄ Προγράμματα σπουδών και κριτική (2) |
||
10-11-2014, Μέρος A΄ Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου. Από το άρθρο του Radford. Από το άρθρο Hava Bloedy-Vinner. Ο ρόλος της παραμέτρου. Παραδείγματα που χρησιμοποιούν παραμέτρους. Πώς ξεχωρίζουμε ότι ένα γράμμα είναι παράμετρος; Aπαντήσεις μαθητών στο τι είναι παράμετρος. Δυσκολίες των μαθητών. |
||
10-11-2014, Μέρος B΄ Διδακτικές ιδέες σχετικά με το ρόλο της παραμέτρου. Παρουσιάσεις φοιτητών: 1. Intuitive nonexamples: the case of triangles - Pessia Tsamir & Dina Tirosh & Esther Levenson 2. Using learner generated examples to introduce new concepts - Anne Watson & Steve Shipman |
||
05-11-2014, Μέρος A΄ Προγράμματα σπουδών και κριτική (1) |
||
03-11-2014, Μέρος B΄ LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας. (3) |
||
03-11-2014, Μέρος A΄ LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας. (2) |
||
29-10-2014, Μέρος B΄ LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας. |
||
19-11-2014, Μέρος B΄ Παρουσιάσεις τελικών εργασιών φοιτητών |
||
19-11-2014, Μέρος A΄ Παρουσιάσεις τελικών εργασιών φοιτητών |