Ενότητα 3: Έρευνα στην Άλγεβρα

Η έρευνα στη διδασκαλία και τη μάθηση της Άλγεβρας

Θέματα διδασκαλίας και μάθησης της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου

Λέξεις κλειδιά: Άλγεβρα, παράμετρος

Διαφάνειες

Θέματα διδασκαλίας και μάθησης της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (PPTX)
Η έρευνα στη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας (PPTX)
Kieran_Algebra_full version.ppsx
Algebraic equations and inequalities: Issues for research and teaching (PDF)
Algebra References (PDF)
Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου (PPTX)


Υλικά για μελέτη - Εργασία

Does Understanding the Equal Sign Matter. Evidence from Solving Equations (PDF)
Generalization of patterns: The tension between Algebraic thinking and Algebraic notation (PDF)
Εργασία στην Άλγεβρα (PDF)


Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

12-11-2014, Μέρος B΄

Παρουσιάσεις άρθρων από φοιτητές: RINA ZAZKIS and PETER LILJEDAHL - GENERALIZATION OF PATTERNS: THE TENSION BETWEEN ALGEBRAIC THINKING AND ALGEBRAIC NOTATION

12-11-2014, Μέρος A΄

Παρουσιάσεις άρθρων από φοιτητές: JOËLLE VLASSIS - THE BALANCE MODEL: HINDRANCE OR SUPPORT FOR THE SOLVING OF LINEAR EQUATIONS WITH ONE UNKNOWN

05-11-2014, Μέρος B΄

Προγράμματα σπουδών και κριτική (2)

10-11-2014, Μέρος A΄

Σκέψεις γύρω από την έννοια της παραμέτρου. Από το άρθρο του Radford. Από το άρθρο Hava Bloedy-Vinner. Ο ρόλος της παραμέτρου. Παραδείγματα που χρησιμοποιούν παραμέτρους. Πώς ξεχωρίζουμε ότι ένα γράμμα είναι παράμετρος; Aπαντήσεις μαθητών στο τι είναι παράμετρος. Δυσκολίες των μαθητών.

10-11-2014, Μέρος B΄

Διδακτικές ιδέες σχετικά με το ρόλο της παραμέτρου. Παρουσιάσεις φοιτητών: 1. Intuitive nonexamples: the case of triangles - Pessia Tsamir & Dina Tirosh & Esther Levenson 2. Using learner generated examples to introduce new concepts - Anne Watson & Steve Shipman

05-11-2014, Μέρος A΄

Προγράμματα σπουδών και κριτική (1)

03-11-2014, Μέρος B΄

LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας. (3)

03-11-2014, Μέρος A΄

LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας. (2)

29-10-2014, Μέρος B΄

LEARNING AND TEACHING ALGEBRA AT THE MIDDLE SCHOOL THROUGH COLLEGE LEVELS Building Meaning for Symbols and Their Manipulation - Carolyn Kieran UNIVERSITÉ DU QUÉBEC À MONTRÉAL Μια επιστημολογική προσέγγιση για την έρευνα στην περιοχή της άλγεβρας. Πηγές του Νοήματος στη Σχολική Άλγεβρα. Το βασικό μοντέλο Εννοιολόγησης της Αλγεβρικής Δραστηριότητας – Kieran (1996). Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (Generational Activity). (Transformational Activity). (Gloabal/Meta-Level Activity). Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αλγεβρική Δραστηριότητα. Οι Δάσκαλοι της Άλγεβρας.

19-11-2014, Μέρος B΄

Παρουσιάσεις τελικών εργασιών φοιτητών

19-11-2014, Μέρος A΄

Παρουσιάσεις τελικών εργασιών φοιτητών