Ενότητα 5: H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας, H Θεωρία Διδακτικών Καταστάσεων ως πλαίσιο σχεδιασμού δραστηριοτήτων

Εκπαιδευτική δραστηριότητα και σχέδιο μαθήματος, Τι είναι μια δραστηριότητα μαθηματικών, Πτυχές μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας, H Θεωρία Διδακτικών Καταστάσεων ως πλαίσιο σχεδιασμού δραστηριοτήτων, H ΘΔΚ ως πλαίσιο σχεδιασμού δραστηριοτήτων, Σχεδιασμός μαθηματικών δραστηριοτήτων, Δραστηριότητα για τις ταυτότητες, Καταστάσεις προβλήματος, Κεντρικά δομήματα της Θεωρίας Διδακτικών Καταστάσεων

Λέξεις – κλειδιά: Δραστηριότητα , Σχεδιασμός, ταυτότητες, δομήματα

Διαφάνειες

H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας
H Θεωρία Διδακτικών Καταστάσεων ως πλαίσιο σχεδιασμού δραστηριοτήτων

 

Άσκηση

Άσκηση 2

 

Πηγές - Υλικό

Διερευνητικές δραστηριότητες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
Ο ρόλος των δραστηριοτήτων στη μαθηματική εκπαίδευση