2. Το παιδικό σχέδιο ως γνωστική διεργασία: αναπαραστατικές ικανότητες.

Η τάση των μικρών παιδιών να κάνουν σημάδια σε μία επίπεδη επιφάνεια εξετάζεται έως η απαρχή της αναπαραστατικής διαδικασίας, αλλά και της ικανότητας για συμβολική και αφαιρετική σκέψη. Αναγνωρίζονται στάδια στην αναδίπλωση αυτών των ικανοτήτων και συσχετίζονται με την διανοητική και αντιληπτική ανάπτυξη του παιδιού. Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο του μικρού παιδιού δεν θεωρείται ως μία προσπάθεια ρεαλιστικής αναπαράστασης του κόσμου, αλλά ως η δημιουργία συμβόλων και γραφιστικών στερεοτύπων που θα το  βοηθήσουν να αντιληφθεί και να κατανοήσει τον κόσμο.

 

 

 

Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

Ενότητα 2: Διάλεξη 2, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 3, Μέρος Α'
Ενότητα 2: Διάλεξη 3, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 4, Μέρος Α'
Ενότητα 2: Διάλεξη 4, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 5, Μέρος Α'
Ενότητα 2: Διάλεξη 5, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 6, Μέρος Α'
Ενότητα 2: Διάλεξη 6, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 7, Μέρος Α'
Ενότητα 2: Διάλεξη 7, Μέρος Β'
Ενότητα 2: Διάλεξη 8, Μέρος Α'

 

Οπτικό υλικό

Ενότητα 2: Μέρος 1ο [Διάλεξη 2, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 2ο [Διάλεξη 3, Μέρος Α'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 3ο [Διάλεξη 3, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 4ο [Διάλεξη 4, Μέρος Α'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 5ο [Διάλεξη 4, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 6ο [Διάλεξη 5, Μέρος Α'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 8ο [Διάλεξη 6, Μέρος Α'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 7ο [Διάλεξη 5, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 9ο [Διάλεξη 6, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 10ο [Διάλεξη 7, Μέρος Α'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 11ο [Διάλεξη 7, Μέρος Β'] (pdf)
Ενότητα 2: Μέρος 12ο [Διάλεξη 8, Μέρος Α'] (pdf)