Φιλαναγνωσία
Βασικός στόχος κάθε προγράμματος επαφής του παιδιού με τη λογοτεχνία είναι να αγαπήσει το παιδί το διάβασμα και να οικοδομήσει μια σχέση ζωής με το βιβλίο.
Ανάγνωση (Παρουσιάσεις) | ||
Εισαγωγή στην Ανάγνωση Βιβλίου (PDF) | ||
Κατά τη Διάρκεια της Ανάγνωσης (PPT) | ||
Εισαγωγή στην Ανάγνωση Βιβλίου (PPT) | ||
Κατά τη Διάρκεια της Ανάγνωσης (PDF) | ||
Ανάγνωση (Υλικό προς μελέτη) | ||
Από την Προανάγνωση στην Ανάγνωση: Οδηγός για Γονείς και Εκπαιδευτικούς. Γιαννικοπούλου, Α. (1998). Από την Προανάγνωση στην Ανάγνωση: Οδηγός για Γονείς και Εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Καστανιώτης. | ||
Αφήγηση (Υλικό προς μελέτη) | ||
Η παρουσίαση εικόνων κατά την αφήγηση του παραμυθιού από τη νηπιαγωγό Γιαννικοπούλου, Α. (1997). Η παρουσίαση εικόνων κατά την αφήγηση του παραμυθιού από τη νηπιαγωγό (σελ. 149-179). Στο Κ. Κουλουμπή-Παπαπετροπούλου (Επιμ.) Η Τέχνη της Αφήγησης. Πατάκης. | ||
Φιλαναγνωσία (Επιμορφωτικό υλικό) | ||
Διασκευάζοντας παραμύθια για αφήγηση σε νήπια Γιαννικοπούλου, Α. (1999). Διασκευάζοντας παραμύθια για αφήγηση σε νήπια (σελ. 23-39). Στο Β. Δ. Αναγνωστόπουλος (Επιμ.). Λαϊκή Παράδοση και Σχολείο. Καστανιώτης. | ||
Καινοτόμες Δράσεις Ενίσχυσης της Φιλαναγνωσίας των Μαθητών |