Ύμνος και Αίρεση Κολοσσαείς
1, 15-23: Αυτός είναι η ορατή του αόρατου Θεού,
έχοντας γεννηθεί από κάθε
αφού δι’ αυτού δημιουργήθηκαν τα ,
όσα είναι στους και όσα είναι στη ,
τα και τα αόρατα,
είτε , είτε κυριότητες,
είτε είτε εξουσίες.
Τα πάντα δι’ αυτού και γι’ έχουν δημιουργηθεί.
Αντιθέτως αυτός (δεν έχει , αλλ’) είναι από τα πάντα και τα πάντα δι αυτού .
Αυτός, επίσης, είναι η του Σώματος, της .
Αυτός είναι η , πρωτοαναστημένος από τους
Γιατί αν και είναι σε όλα αυτός ο .
διότι σε αυτόν να κατοικήσει όλη η , ο όλος ,
και δι’ αυτού να με τον εαυτό του τους ανθρώπους,
αφού κόμσιε με το αίμα του σταυρού του στα όντα πάνω στη και στον .
2, 8. 16-19: Κανείς ας μη σας σε σχέση με ή ποτά ή ζητήματα εορτής ή ή Σαββάτου. Αυτά είναι των πραγμάτων που έμελλαν να έρθουν, ενώ το (ζωντανό) είναι του Χριστού.
Προσέχετε μήπως κάποιος εσάς με την και απάτη, σύμφωνα με την των ανθρώπων , σύμφωνα με τα φτωχά του κόσμου, και όχι σύμφωνα με τον Κανείς ας μη σας μέσω της (ψευδο) και της λατρείας των , τα οποία έχει δει σε ουράνιες , μάταια υπερηφανευόμενος ένεκα του του νου / και μη κρατώντας την , από όπου όλο το σώμα και με τους αυξάνει με την αύξηση που θέλει ο Θεός.
Αυτά ως σοφία που συνίσταται ως για θρησκεία (ή ως θρησκεία κατά το )και και σκληραγώγηση του σώματος όχι σε κάποια για την ικανοποίηση της ή ικανοποιώντας το της σάρκας.