Όχι, γιατί υπήρχαν πριν από την εμφάνιση της Εκκλησίας.
Ναι, διότι αποτελούν βασικό στόχο της Εκκλησίας
Όχι, γιατί η Εκκλησία ήταν αντίθετη
Ναι, διότι ήταν απαραίτητα από την αρχή της ζωής της Εκκλησίας.
Ότι απομακρύνουν τον άνθρωπο από το Θεό.
Ότι αποτελούν τρόπους επίτευξης της σωτηρίας
Ότι δεν απορρίπτονται, αλλά σχετικοποιούνται μπροστά στην αλήθεια της αιωνιότητας.
Κανένα από τα τρία προηγούμενα.
Ότι διατηρούνται τα λαογραφικά στοιχεία των εορτών.
Ότι οι ημέρες επενδύονται με ιερό περιεχόμενο.
Ότι οι εορτές αποβάλλουν το θρησκευτικό τους χαρακτήρα.
Ότι η Εκκλησία διατήρησε το χαρακτήρα των εθνικών και εβραϊκών εορτών.
Ο χρόνος εκλαμβάνεται στην ιστορική του διάσταση.
Ο χρόνος εκλαμβάνεται ως ανάμνηση γεγονότων του παρελθόντος.
Ο χρόνος εκλαμβάνεται ως προετοιμασία για το μέλλον.
Ο χρόνος εκλαμβάνεται ως επανάληψη- στο παρόν- γεγονότων του παρελθόντος.
Να απομονωθούν οι εορτές μεταξύ τους.
Να υπάρξει σύγχυση μεταξύ των εορτών.
Να δημιουργηθούν ομάδες εορτών.
Να μην περιοριστούν οι εορτές σε ορισμένες ημερομηνίες, αλλά να διαχέονται σε ολόκληρο το χρόνο.
Να οικειοποιηθούν οι χριστιανοί το βαθύτερο διδακτικό περιεχόμενο των εορτών και για την επόμενη χρονιά.
Να ζήσουν οι χριστιανοί για πολλά χρόνια.
Να ζήσουν για πολλά χρόνια εκείνοι που γιορτάζουν κατά τη συγκεκριμένη εορτή.
Να διατηρήσουν οι χριστιανοί τη χαρά της εορτής καθ᾽ όλη την επόμενη χρονιά
Να προβληθεί το Φθινόπωρο ως εποχή ενάρξεως του εκκλησιαστικού έτους.
Να αποκλειστεί ο χειμώνας ως εποχή ενάρξεως, ώστε να μειωθούν τα προβλήματα από τις καιρικές συνθήκες.
Να διασωθεί η ιστορική συνέχεια των εορταζομένων γεγονότων κατά τη διάρκεια του εκκλησιαστικού έτους.
Να συμπέσει η έναρξη του εκκλησιαστικού έτους με την έναρξη του σχολικού έτους.
Τα Χριστούγεννα.
Η Κυριακή, ως εβδομαδιαίο Πάσχα της Εκκλησίας.
Η Πεντηκοστή.
Η Μεταμόρφωση.
Την Κοίμηση της Θεοτόκου.
Τα Θεοφάνεια.
Την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού.
Το Πάσχα