Στη μελέτη των θέσεων των αιρετικών.
Στη γνώση των επιχειρημάτων των Ορθοδόξων εναντίον των αιρετικών.
Στη μελέτη της γένεσης και εξέλιξης της ορθόδοξης υμνογραφίας.
Στη μελέτη των αρχαιοελληνικών ποιητικών σχημάτων.
Οι ύμνοι που διασώζει ο Ειρηναίος Λυώνος.
Οι Ωδές Σολομώντος.
Οι ύμνοι που διασώζει ο Τερτυλλιανός.
Οι ύμνοι που διασώζει ο Πολύκαρπος Σμύρνης.
Οι παραλλαγές ψαλμικών στίχων.
Οι παραλλαγές φράσεων από τη διδασκαλία του Κυρίου.
Ο ύμνος της δόξας του Θεού.
Το υμνογράφημα με τον τίτλο «Θάλεια».
Τον 4ο αι.
Τον 7ο αι.
Στα τέλη του 5ου αι.
Στα μέσα του 8ου αι.
Από τα Ψευδο-Αρεοπαγιτικά συγγράμματα στις αρχές του 6ου αι.
Από τον Παλλάδιο Ελενουπόλεως στα τέλη του 4ου αι.
Από τον Μ. Βασίλεο, τον 4ο αι.
Από τον Κύριλλο Αλεξανδρείας, τον 5ο αι.
Η έλλειψη ικανών υμνογράφων.
Η ύπαρξη πολλών άλλων προσευχών που καθιστούσε υπερβολική τη δημιουργία επιπλέον ύμνων.
Η χρήση των ύμνων από τους αιρετικούς και οι πιθανές ακρότητες κατά την εκτέλεση των ύμνων.
Η έλλειψη ικανών εκτελεστών των ύμνων.
Ο τρόπος ψαλμωδήσεως ενός ύμνου.
Το είδος του ύμνου, σύμφωνα με το περιεχόμενό του.
Είδος ύμνων σχετικών με τη δοξολογία της Αγίας Τριάδος.
Η ποσότητα των συλλαβών (του μακρού και του βραχέως) ενός ύμνου.
Στην υμνογραφία των εορτών των Χριστουγέννων, Θεοφανείων και Πεντηκοστής.
Στην υμνογραφία της εορτής της Μεταμορφώσεως.
Στην υμνογραφία της εορτής της Αναλήψεως.
Στην υμνογραφία της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.