Η συστηματική έρευνα της γένεσης και εξέλιξης των ελληνικών εκκλησιαστικών ύμνων της ορθόδοξης Εκκλησίας (ιστορική, φιλολογική και θεολογική διάσταση).
Η εκμάθηση του τρόπου ψαλμώδησης των ύμνων.
Η έρευνα του βίου των Πατέρων της Εκκλησίας.
Η έρευνα των Κανόνων της Εκκλησίας.
Από τον 18ο αι.
Από τον 20ο αι.
Από τον 19ο αι.
Στις αρχές του 21ου αι.
Κατά την πρώτη περίοδο.
Κατά την τρίτη περίοδο, με την εμφάνιση των Κανόνων.
Κατά τη δεύτερη περίοδο.
Κατά την τέταρτη περίοδο.
Στον Μ. Βασίλειο.
Στον Ιωάννη Χρυσόστομο.
Στον Ανδρέα Κρήτης.
Στο Θεόδωρο Στουδίτη.
Στο Μεσονυκτικό.
Στην Γ´ Ώρα.
Στο Απόδειπνο.
Στο τέλος του Εσπερινού και στην αρχή του Όρθρου.
Το τροπάριο που έχει δική του μελωδία, την οποία μιμούνται άλλα τροπάρια.
Τροπάριο που αναφέρεται στους βίους των Αγίων.
Τροπάριο που αναφέρεται στη Γέννηση του Χριστού.
Τροπάριο σχετικό με τις Θεομητορικές εορτές.
Το τελευταίο τροπάριο του Κανόνα.
Το πρώτο τροπάριο του Κοντακίου.
Η πρωτότυπη πρώτη στροφή μιας ωδής του Κανόνα.
Το πρώτο τροπάριο των Αίνων.
Σε φράσεις από τη διδασκαλία του απ. Παύλου.
Στη συχνή χρησιμοποίηση της λέξης «εξαπόστειλον».
Σε ορολογία από τη θεολογία Ιωάννου του Δαμασκηνού.
Σε ορολογία Ιουστίνου του Φιλοσόφου και Μάρτυρος.
Από το γεγονός ότι κατά την ψαλμώδησή τους, οι ψάλτες «κατεβαίνουν» («Καταβασία») από το στασίδι τους.
Από την έννοια της «συγκαταβάσεως» του Θεού προς τους ανθρώπους.
Από την έννοια της συγκαταβατικότητας που πρέπει να έχουν οι άνθρωποι.
Από την παύλεια θεολογία περί της Ενανθρωπήσεως.
Από την έννοια της κοινωνικότητας των ανθρώπων.
Από την έννοια της Εκκλησίας ως κοινωνίας πιστών.
Από την έννοια της επικοινωνίας.
Από το γεγονός ότι ψάλλεται κατά την ώρα προετοιμασίας για την Θεία Κοινωνία.
Ύμνος σχετικά με τις οικίες.
Ύμνος που αναφέρεται στην ανάγκη οικειότητας μεταξύ των ανθρώπων.
Ύμνος που διαβάζεται στον Όρθρο, ανάμεσα στην έκτη και στην έβδομη Ωδή, πριν από το Συναξάριο.
Ύμνος που αναφέρεται στο Ναό ως «Οίκο του Θεού».
Σε τρεις ομάδες, του Εσπερινού και του Όρθρου.
Σε δύο ομάδες, τα αναστάσιμα και τα νεκρώσιμα.
Σε τέσσερεις ομάδες, της Α´, Γ´, ΣΤ´ και Θ´ Ώρας.
Σε δύο ομάδες, του Τριωδίου και του Πεντηκοσταρίου.
Τα Θεοτοκία της Παρασκευής, στα οποία εκτός από την Θεοτόκο εξυμνείται και ο Σταυρός.
Τροπάρια της Τετάρτης.
Τροπάρια της Μ. Εβδομάδας.
Τροπάρια κατά την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.
Τροπάριο μοναστικής προελεύσεως.
Τροπάριο αφιερωμένο στους Αγίους
Τροπάριο της Μ. Εβδομάδας.
Υποδιαίρεση του Ψαλτηρίου (οι 150 Ψαλμοί διαιρούνται σε είκοσι Καθίσματα).
Ύμνος προς τιμή της Θεοτόκου.
Ύμνος προς τιμή των Αγγέλων.
Μικρός ψαλμικός στίχος που ψάλλεται πριν από το αποστολικό ανάγνωσμα της Θ. Λειτουργίας και πριν από τα βιβλικά αναγνώσματα του Εσπερινού.
Τροπάριο του Κανόνα.
Τροπάριο προς τιμή των Αγγέλων.
Τροπάριο που ψάλλεται κατά τα μέτρα (ισοσυλλαβία) και τη μελωδία (ομοτονία) ενός άλλου τροπαρίου.
Τροπάριο που ψάλλεται κατά τον Όρθρο.
Τροπάριο που ψάλλεται κατά τον Εσεπρινό.
Τροπάριο που λέγεται (κατά την ακολουθία του Όρθρου) μετά από τα Ευλογητάρια και πριν από τους Αναβαθμούς.
Τροπάριο που ψάλλεται μετά τους Αίνους.
Τροπάριο που ψάλλεται στο Μεσονυκτικό.
Τροπάριο που ψάλλεται κατά τις Ώρες.
Τροπάριο προς τιμή του Ιωάννου του Προδρόμου.
Ύμνος δοξολογικός προς την Αγία Τριάδα.
Υμνος που ψάλλεται στη Θ. Λειτουργία κατά τη Μεγάλη Είσοδο.
Στον Κοσμά Μελωδό.
Στον Ιωάννη Δαμασκηνό.
Κανόνες με πέντε ωδές.
Κανόνες με τρεις ωδές.
Κανόνες με εννέα ωδές.
Κανόνες με ακανόνιστο αριθμό ωδών.
Τις ακολουθίες των κινητών εορτών, από την Κυριακή του Πάσχα μέχρι την Κυριακή των Αγίων Πάντων.
Τις ακολουθίες της Μ. Εβδομάδας.
Τις ακολουθίες του Δεκαπενταυγούστου.
Τίς ακολουθίες των Χριστουγέννων.