ELT Methods and Practices
Documents
Type | Filename | Size | Date | |
---|---|---|---|---|
Παράρτημα 2 - Οργανόγραμμα Ύλης Εγχειριδίων Ξένων Γλωσσών Παραμετροποίηση και αποτύπωση της ύλης των εγχειριδίων για τη διδασκαλία της Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής και Ισπανικής σε ομοιογενή μορφή για να συνοδεύει το ΕΠΣ-ΞΓ. | 9/9/15 | |||
Παράρτημα 1- Γλωσσικά Μέσα: Λειτουργικά & Δομικά Στοιχεία ανά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Αποτύπωση και ενοποίηση της ύλης για την Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική για να συνοδεύει το ΕΠΣ-ΞΓ | 9/9/15 | |||
Οδηγός του Εκπαιδευτικού για την Εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ Copyright © 2013 Βασιλική Δενδρινού & Ευδοκία Καραβά, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | 9/9/15 | |||
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη Γλώσσα: Εκμάθηση, Διδασκαλία, Αξιολόγηση Αυτή η αναδιαρθρωμένη έκδοση του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου αναφοράς για τη γλωσσική εκμάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση αντιπροσωπεύει το τελευταίο στάδιο μιας διαδικασίας που ακολουθείται ενεργά από το 1971 και οφείλει πολλά στη συνεργασία πολλών μελών του διδακτικού κλάδου σε ολόκληρη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν. | 9/9/15 | |||
The Integrated Foreign Languages Curriculum - Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ - ΞΓ) Το παρόν έργο έχει παραχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, -Οριζόντια Πράξη», με κωδικό MIS 295450 και ειδικότερα στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οδηγών για τον εκπαιδευτικό «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων». | 9/9/15 | |||
The "PEAP" Programme: English for Young Learners in the Greek Primary School © 2013 Bessie Dendrinos, Research Centre for Language Teaching, Testing and Assessment (RCeL), National and Kapodistrian University of Athens | 9/9/15 | |||
Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (PDF) This restructured version of the Common European Framework of reference for language learning, teaching and assessment represents the latest stage in a process which has been actively pursued since 1971 and owes much to the collaboration of many members of the teaching profession across Europe and beyond. | 9/9/15 |