Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
Όταν η εικόνα συναντά τη λέξη: ‘Οπτικο – λεκτικά παίγνια’ στη μορφή των γραπτών κειμένων Γιαννικοπούλου, Α. (2004). Όταν η εικόνα συναντά τη λέξη: ‘Οπτικο – λεκτικά παίγνια’ στη μορφή των γραπτών κειμένων (σελ. 71-79). Στο Χρ. Γκόβαρης, Κ. Βρατσάλης, Μ. Καμπουροπούλου (Επιμ.) Επιστήμη και Τέχνη – Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις. Ατραπός. | 2.04 MB | 2/12/15 | ||
Η εικόνα του γραπτού μηνύματος σε κείμενα που διαβάζουν τα παιδιά Γιαννικοπούλου, Α. & Παπαδοπούλου, Μ. (2004). Η εικόνα του γραπτού μηνύματος σε κείμενα που διαβάζουν τα παιδιά: Παραδείγματα από βιβλία, εφημερίδες, κόμικς, περιβάλλοντα γραπτό λόγο (σελ. 81-97). Στο Π. Τσελέπη-Παπούλια & Ε. Τάφα (Επιμ). Ο Γραμματισμός στη Νέα Χιλιετία. Ελληνικά Γράμματα. | 4.43 MB | 2/12/15 | ||
To Artademics: A Manifesto A manifesto for Illustration Research written by Desdemona McCannon and Chris Glynn. Published in the Journal of Writing in Creative Practice 4: 2, pp. 261-272 | 1.26 MB | 29/2/16 |