Παιδαγωγική της Διδασκαλίας IΙΙ
Κώστας Χρυσαφίδης
α. Θεωρητική προσέγγιση της μεθόδου project:
- Επιστημολογικές και ψυχοπαιδαγωγικές αφετηρίες.
- Ιστορική αναδρομή, νέες κατευθύνσεις.
- Τρόποι και δυνατότητες εισαγωγής στο σχολείο.
- Η περίπτωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
β. Ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαμόρφωση κατάλληλου μαθησιακού κλίματος, για την εισαγωγή της μεθόδου project. Η σημασία του τεχνικού, του πρακτικού και του χειραφετικού ενδιαφέροντος (J. Habermas).
γ. Ασκήσεις εφαρμογής της μεθόδου project στο Νηπιαγωγείο, με βάση τις προδιαγραφές του αναλυτικού προγράμματος, τις συνθήκες της καθημερινότητας και τη σχετική εμπειρία των φοιτητών, από τις περιόδους I και II. Στόχος των πρακτικών ασκήσεων την περίοδο αυτή είναι να γίνει ένας αναστοχασμός, για την αντιμετώπιση αρνητικών καταστάσεων και βελτίωση της δράσης.
Λιγότεραα. Θεωρητική προσέγγιση της μεθόδου project:
- Επιστημολογικές και ψυχοπαιδαγωγικές αφετηρίες.
- Ιστορική αναδρομή, νέες κατευθύνσεις.
- Τρόποι και δυνατότητες εισαγωγής στο σχολείο.
- Η περίπτωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
β. Ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαμόρφωση κατάλληλου μαθησιακού κλίματος, για την εισαγωγή της μεθόδου project. Η σημασία του τεχνικού, του πρακτικού και του χειραφετικού ενδιαφέροντος (J. Habermas).
γ. Ασκήσεις εφαρμογής της μεθόδου project στο Νηπιαγωγείο, με βάση τις προδιαγραφές του αναλυτικού προγράμματος, τις συνθήκες της καθημερινότητας και τη σχετική εμπειρία των φοιτητών, από τις περιόδους I και II. Στόχος των πρακτικών ασκήσεων την περίοδο αυτή είναι να γίνει ένας αναστοχασμός, για την αντιμετώπιση αρνητικών καταστάσεων και βελτίωση της δράσης.
α. Θεωρητική προσέγγιση της μεθόδου project:
- Επιστημολογικές και ψυχοπαιδαγωγικές αφετηρίες.
- Ιστορική αναδρομή, νέες κατευθύνσεις.
- Τρόποι και δυνατότητες εισαγωγής στο σχολείο.
- Η περίπτωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
β. Ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαμόρφωση κατάλληλου μαθησιακού κλίματος, για την εισαγωγή της μεθόδου project. Η σημασία του τεχνικού, του πρακτικού και του χειραφετικού ενδιαφέροντος (J. Habermas).
γ. Ασκήσεις εφαρμογής της μεθόδου project στο Νηπιαγωγείο, με βάση τις προδιαγραφές του αναλυτικού προγράμματος, τις συνθήκες της καθημερινότητας και τη σχετική εμπειρία των φοιτητών, από τις περιόδους I και II. Στόχος των πρακτικών ασκήσεων την περίοδο αυτή είναι να γίνει ένας αναστοχασμός, για την αντιμετώπιση αρνητικών καταστάσεων και βελτίωση της δράσης.
-
Η αγωγή στην εποχή του μεταμοντέρνου,
-
Παιδοκεντρισμός,
-
Ο ρόλος της επικοινωνίας,
-
Βιωματική - Επικοινωνιακή μάθηση,
-
Η μέθοδος project,
-
Η θεωρία του δομισμού,
-
Διαθεματικότητα,
-
Διαθεματικότητα και ελληνικό νηπιαγωγείο,
-
Παραδείγματα από το διεθνή χώρο.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 0
Αρ. Προβολών : 0
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -