Παιδαγωγική της Διδασκαλίας IV

Κώστας Χρυσαφίδης

Περιγραφή

Οι φοιτητές αυτής της περιόδου είναι εξοικειωμένοι ήδη με τη θεωρητική προσέγγιση της μεθόδου project. Έχουν αρκετές εμπειρίες από τις πρακτικές εφαρμογές του προηγούμενου εξαμήνου, όσο και από τα ποικίλα παραδείγματα από την παγκόσμια εικόνα του Νηπιαγωγείου.

Στο θεωρητικό τομέα γίνεται μια προσπάθεια εξοικείωσης με τα συστατικά στοιχεία που συγκροτούν την προσχολική αγωγή στην Ελλάδα και ιδιαίτερα τα θέματα που ανακύπτουν από την εισαγωγή της διαθεματικότητας και της ευέλικτης ζώνης.

Στην πρακτική άσκηση θα πρέπει να φέρουν σε πέρας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα project, στηριγμένο στις αρχές της μεθόδου. Ταυτόχρονα θα πρέπει να είναι σε θέση να αιτιολογούν τις αποφάσεις τους ως προς την ανταπόκριση στα αιτήματα του σχεδιασμού δράσης, αλλά και να αξιολογούν τα αποτελέσματα, με βάση την κονστρακτιβιστική προσέγγιση (J. Piaget - L.S. Vygotsky).

CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Ενότητες

Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού νηπιαγωγείου ως εργαλείο αντιμετώπισης κοινωνικών καταστάσεων και επίτευξης οραμάτων της κοινωνίας. Στην ενότητα αυτή συζητούνται τα εξής θέματα:

  • Οι θεωρίες γύρω από τα Αναλυτικά Προγράμματα
  • Η περίπτωση του Ελληνικού Νηπιαγωγείου
  • Οι σημερινές κοινωνικές συνθήκες, ως πρόκληση για το σχολείο

 

Λέξεις κλειδιά: Ανοιχτό - κλειστό αναλυτικό πρόγραμμα, ελληνικό νηπιαγωγείο

Τα κύρια σημεία της ενότητας είναι:

  • Η βελτίωση και επικαιροποίηση του αναλυτικού προγράμματος
  • Οι αλλαγές του Αναλυτικού Προγράμματος
  • Τι παραμένει αναλλοίωτο
  • Οι ενότητες και τα περιεχόμενα των μαθησιακών περιοχών

 

Λέξεις κλειδιά: Νέο αναλυτικό πρόγραμμα

 

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  0
Αρ. Προβολών :  0

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -